Je merk & business naar een
NEXT LEVEL

 

  • Aanpakken van je meest prangende vraag of probleem.
  • Van vastzitten, naar nieuwe groei.
  • In één gesprek.
  • NO CURE NO PAY!

 

Nieuwe website?
Een goede voorbereiding is meer dan het halve werk

Overweeg je om ergens dit jaar een nieuwe website te laten bouwen?

Een nieuwe website laat je meestal weer goed nadenken en verwoorden waar je als organisatie voor staat. En een goede voorbereiding is het halve werk!

Met je webbouwer ga je aan de slag om de tactische aspecten van de nieuwe website aan te pakken. Zoals het bepalen van conversie doelen, zoekmachineoptimalisatie en het maken van content.

Maar ga niet te snel van start. Denk voor je gaat bouwen goed na over deze strategische vragen...
 

Waar sta je als organisatie voor?
Laat zien aan klanten waar je als organisatie voor staat en voor gaat. Neem klanten mee in jullie verhaal. En laat op je nieuwe website luid en duidelijk weten wat klanten van je mogen verwachten.

Welk beeld van je bedrijf wil je laten zien op de nieuwe website?
De kans is groot dat het beeld dat je nú uitdraagt niet helemaal meer overeenkomt met de werkelijkheid. Bedrijven, en de mensen die er werken, groeien en ontwikkelen zich in de loop van de jaren.
 

Een nieuwe website is dé kans om jouw bedrijf weer goed in de markt te zetten.


Wat zijn de overtuigende redenen voor klanten om voor jouw bedrijf te kiezen?
Weet wat de punten zijn waarom klanten voor jou kiezen en niet voor je concurrent. Benoem de punten expliciet op de nieuwe website.

Wat zijn de doelen die je als organisatie nastreeft?
Heb je deze doelen duidelijk, dan kun je bepalen welke rol de website moet spelen om die doelen te behalen. Pas dan is het mogelijk om concrete doelen voor de nieuwe website te formuleren.
 

Een goed strategische voorbereiding is méér dan het halve werk.

Zonder goede voorbereiding:

Duurt het bouwproces een stuk langer. Want dan loop je tijdens de bouw tegen deze vragen aan.

Zet de webbouwer al snel het verkeerde beeld neer. En zit je straks met een website die nóg niet het beste van jouw organisatie laat zien.

Draagt de nieuwe website niet optimaal bij aan jouw doelstellingen.

Is de nieuwe website vooral een kostenpost in plaats van een investering die zichzelf terug verdient.
 

Met de juiste voorbereiding:

Kun je jouw webbouwer precies vertellen waar de nieuwe website aan moet voldoen.

Zal het bouwproces een stuk sneller gaan.

Gaat de nieuwe website exact die boodschap uitdragen die klanten overtuigd.

Draagt de website bij aan het behalen van jouw doelen.

Is een nieuwe site een goede investing in plaats van een kostenpost.

Kortom: je bespaart jezelf tijd en geld, en behaald sneller een beter resultaat!


Publicatiedatum: 5-3-2018

Deel dit artikel:

Mijn expertise


In één woord, MERKSTRATEGIE.

Dat wil zeggen: alle dingen die je doet om van je bedrijf een ijzersterk merk te maken, dat nog jaren kan bestaan en een positieve bijdrage levert aan de wereld waar we in leven.

Want dit is wat een sterk merk oplevert:

  • Meer winst.
  • Trouwere klanten.
  • Loyalere medewerkers.
  • Happy ondernemer :)

Maak een afspraak
No Cure No Pay!

Wat kan ik voor je doen?


Los ik al je problemen op? Natuurlijk niet! Ik los zelfs geen enkel probleem op, durf ik wel te stellen.

Ik kan je problemen wel verbeteren.

Want goed beschouwd zijn er maar 2 soorten problemen:
1. problemen waar je niet verder mee komt.
2. problemen waar je mee aan de slag kunt.

Ik help je om van het eerste soort het tweede soort te maken.

Van problemen waar je niet mee verder komt, naar een slim actieplan voor je merkontwikkeling en marketingstrategie.

Pak je de uitvoering daarna zelf op, doen we het samen of besteed je het uit?

Dat beslis je zelf!

LEES OOK:
Merken zijn succesvoller wanneer ze zich baseren op een duidelijk en sterk karakter.
Klanten beslissen niet om met je in zee te gaan doordat je vertelt over wát je doet. Ze gaan met je in zee omdat ze geraakt zijn door waaróm je doet wat je doet.
In ons brein huizen rationele gedachten, maar vooral ook onbewuste overtuigingen en emoties. En deze laatsten blijken steeds duidelijker de belangrijkste rol te spelen in het beslissingsproces van klanten.
Wat doe je als het niet lekker loopt in je business en je kunt niet goed besluiten wat de volgende stap moet zijn? Maar je vindt wel dat er nu iets moet gebeuren.
Een sterk en zich onderscheidend Merk heeft een sterke basis, een duidelijke identiteit, van waaruit het merk wordt opgebouwd