BLOG

Merken zijn succesvoller wanneer ze zich baseren op een duidelijk en sterk karakter.
Klanten beslissen niet om met je in zee te gaan doordat je vertelt over wát je doet. Ze gaan met je in zee omdat ze geraakt zijn door waaróm je doet wat je doet.
In ons brein huizen rationele gedachten, maar vooral ook onbewuste overtuigingen en emoties. En deze laatsten blijken steeds duidelijker de belangrijkste rol te spelen in het beslissingsproces van klanten.
Wat doe je als het niet lekker loopt in je business en je kunt niet goed besluiten wat de volgende stap moet zijn? Maar je vindt wel dat er nu iets moet gebeuren.
Een sterk en zich onderscheidend Merk heeft een sterke basis, een duidelijke identiteit, van waaruit het merk wordt opgebouwd

Mijn expertise


In één woord, MERKSTRATEGIE.

Dat wil zeggen: alle dingen die je doet om van je bedrijf een ijzersterk merk te maken, dat nog jaren kan bestaan en een positieve bijdrage levert aan de wereld waar we in leven.

Want dit is wat een sterk merk oplevert:

  • Meer winst.
  • Trouwere klanten.
  • Loyalere medewerkers.
  • Happy ondernemer :)

Maak een afspraak
No Cure No Pay!

Wat kan ik voor je doen?


Los ik al je problemen op? Natuurlijk niet! Ik los zelfs geen enkel probleem op, durf ik wel te stellen.

Ik kan je problemen wel verbeteren.

Want goed beschouwd zijn er maar 2 soorten problemen:
1. problemen waar je niet verder mee komt.
2. problemen waar je mee aan de slag kunt.

Ik help je om van het eerste soort het tweede soort te maken.

Van problemen waar je niet mee verder komt, naar een slim actieplan voor je merkontwikkeling en marketingstrategie.

Pak je de uitvoering daarna zelf op, doen we het samen of besteed je het uit?

Dat beslis je zelf!