Merkboek

Intern en extern maak je met een merkboek duidelijk waar jouw merk, jouw bedrijf voor staat en waar het voor gaat, wat betrokkenen mogen verwachten en welke waarde je ze te bieden hebt.

Met het maken van een merkboek definieer je de fundamenten van je merk. Je gaat daarbij uit van de kracht en eigenheid van het merk. Door de identiteit en de uitgangspunten van je merk vast te leggen creëer je een krachtige basis om je merk én het bedrijf op door te ontwikkelen.

Een merkboek geeft duidelijkheid en richting bij het onderscheiden en laten groeien van je bedrijf. Je creëert een eigen kompas om op te varen, op weg naar het doel dat je met je merk wilt bereiken.

Maak je eigen merkboek. Of doe het samen met TH!NK. Plan dan een gesprek in, dan stemmen we af met welke aanpak je op dit moment het meest gebaat bent.


TH!NK intensive

In één dag resultaat met een specifiek onderwerp.

Vind het onderscheidend vermogen van jouw bedrijf, of schrijf een volledig strategisch plan voor de komende periode - in één dag!

TH!NK intensive dagen kun je één-op-één doen, met je eigen team of in een groep van collega-ondernemers. Vraag naar de mogelijkheden!


Advies op maat

Heb je nog vragen? Wil je eens sparren over jouw situatie of over wat je het beste zou kunnen doen? Maak een afspraak voor een kort telefonisch gesprek, of een adviesgesprek, direct in de online agenda. Dan bespreken we samen waar jouw bedrijf en jouw merk op dit moment het meeste bij gebaat zijn.

Een korte kennismaking houden we per telefoon en is natuurlijk gratis en geheel vrijblijvend.

Maak een afspraak »