Zet je merk, in één dag, succesvol in de markt

- workshop -

Zet je merk, in één dag, succesvol in de markt

Ga een dag lang aan de slag met één van de belangrijkste onderdelen van jouw bedrijf: je merk.

In deze doelgerichte en praktische workshop...

  • werk je een ijzersterke positionering uit.
  • ontdek je hoe je je op een authentieke manier kunt onderscheiden.
  • leg het fundament voor al je verdere (marketing)acties.

Zodat klanten weer weten wat jij te bieden hebt en voor jou kiezen, in plaats van voor een concurrent.

We zetten je merk sterk en succesvol (opnieuw) in de markt. We vergroten je gun-factor. En leggen het fundament voor duurzame succes.

Direct aanmelden »

Strategisch én praktisch

De dag staat in het teken van het leggen van een fundament waarop je kunt bouwen. Dat pakken we strategisch, maar zeker ook praktisch aan.

We werken met beproefde modellen en methoden die je inzicht en overzicht geven.

Dit helpt je om snelle stappen te zetten en de juiste keuzes te maken.

Maak een blauwdruk voor je merk

Tijdens de dag werk in een werkboek aan je eigen merk. Dit werkboek wordt de blauwdruk van jouw merk voor de komende jaren.

Een document dat de kern van je merk vastlegt en als leidraad gaat dienen voor je verdere (marketing)acties.

Dat geeft je focus, helderheid en richting.

Flink aan de slag

Je gaat in deze workshop niet achterover leunen of slechts wat theoretische kennis op doen.

We gaan daadwerkelijk aan de slag met jouw merk! Er zijn keuzes te maken en plannen te smeden. En dat op hoog tempo, met een flinke dosis diepgang.

Maar gelukkig ook goed gestructureerd en doelgericht, zodat je zoveel mogelijk resultaat haalt uit één dag.

Ga weer groeien

Je staat ergens voor met je bedrijf, met je merk. Je wilt iets betekenen voor je klant. Je biedt een uitstekende oplossing voor hun behoeften.

Wat jij te bieden hebt wil je op overtuigende manier uitdragen. Zodat klanten het begrijpen. Zodat zij de waarde van jouw product of dienst inzien. Zodat ze gráág bij je kopen (en niet bij je concurrent). Zodat ze fan worden van jouw merk.

Door je merk onder de loep te nemen en opnieuw te definiëren, krijg je ook intern weer alle neuzen dezelfde kant op. Samen naar een doel werken verbindt en motiveert.

Met enthousiaste klanten en gemotiveerde medewerkers, kun je jouw bedrijf weer laten groeien.

Branding gaat niet over logo's, taglines, en kleuren. Branding gaat over de band die je vormt met je klanten.

2x zoveel winst

Wist je dat bedrijven die hun merk leidend maken in al hun keuzes bijna 2x zoveel winst maken als bedrijven die dat niet doen?

Door je merk sterk en succesvol (opnieuw) in de markt te zetten kan jouw business dan ook floreren.


Je merk centraal stellen om meer uit je bedrijf te halen

Tijdens de workshop leer je hoe je jouw merk in kunt zetten voor de ontwikkeling van je bedrijf:

  • Je maakt van je merk de meetlat waar je je plannen aan af kunt meten: passen je plannen bij het merk dan zet je ze door, passen ze niet, dan laat je ze gaan.
  • Gebruik je merk als kompas om je richting helder te krijgen: in de blauwdruk bepaal welk doel je wilt bereiken. Je zet een punt op de horizon om naartoe te werken. Dat geeft je een messcherpe focus.
  • Je formuleert de kern van de boodschap die je kunt gebruiken voor alle marketingacties die je hierna gaat uitvoeren. Zo draag je een authentiek, onderscheidend en consistent beeld uit.

Door je merk centraal te stellen haal je meer uit je bedrijf.

Zet op 16 maart, in één dag, je merk succesvol opnieuw in de markt!

Locatie

OOAK Company, Vlaardingen
Vrijdag 16 maart 2018
9:00 uur - 17:00 uur

Inclusief heerlijke lunch!

Trainer

Deze workshop wordt gegeven door ervaren ontwerper en merkstrateeg Maureen de Jong.

Combi-deal

Kom je samen met een collega of bevriende ondernemer? Dan krijg je beide €100,- korting! Schrijf je allebei in en vermeld bij je aanmelding de naam van je partner.

Voor wie?

Deze workshop is met name geschikt voor ondernemers met een kleine (tot middelgrote) onderneming, die in één van deze fasen zitten:

Je bent startend.

Je bent intern gegroeid, maar dat is voor klanten nog niet zichtbaar.

Je dreigt achterop te raken en voorbij gestreefd te worden door concurrenten.

Je bent al een tijdje op de automatische piloot aan het ondernemen maar wilt weer gaan doen wat je echt van belang vindt.

In die gevallen kan deze workshop een echt game changer voor je zijn!


Voor ondernemers die samen met hun team aan hun merk willen werken, is er een Incompany Workshop. Neem daarvoor contact op met Maureen.

Resultaat van deze dag

  • Je gaat je beter onderscheiden van concurrenten.
  • Je kunt klanten overtuigen en precies vertellen waarom ze voor jou moeten kiezen.
  • Je vergroot je gun-factor, doordat je mensen ráákt (omdat het emotie is waar mensen uiteindelijk echt hun keus op baseren).
  • Je hebt een doel om gezamenlijk naartoe te werken. Dat verbindt en motiveert. En zet de neuzen weer allemaal dezelfde kant op.
  • Je weet hoe je jouw merk kunt inzetten om meer uit je bedrijf te halen.

Kortom: Je bent klaar om de volgende stap te zetten in de ontwikkeling van jouw bedrijf.

- Er is zéér beperkt plaats, dus wacht niet te lang -

Twijfel je nog of deze workshop geschikt is voor jouw specifieke situatie?
Stuur dan een e-mail naar Maureen.